سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده برای ایجاد سایت و کسب درامد

اگه دنبال ایده برای ایجاد سایت و کسب درامد هستین، با ما همراه باشین. ما قصد داریم بهتون کمک کنیم هرچه سریع تر به این ایده ها دست پیدا کنین! اصلا ما اومدیم تا چراغی رو توی ذهنتون روشن کنیم و شمارو به سوی کسب و کارهای آنلاین سوق بدیم!

پیش از این که سراغ ایده برای ایجاد سایت و کسب درامد برین، باید به شما بگیم که مهم ترین چیزی که در این راه باید داشته باشید، جنم شروع کردنه! خیال پردازی ها رو کنار بذارید و به جای این ها بعد از انتخاب و بررسی مسیری که در پیش دارید فقط شروع کنید! از شکست هم نترسید چرا که هیچ موفقیت و پیروزی بدون چالش به دست نمیاد!

دیجیتال مارکتینگ این روزها خیلی بیشتر از گذشته مورد توجه افرادی که به دنبال گسترش کسب و کار و درآمد زایی هستن قرار گرفته. امروزه کسب و کارهای زیادی از فضای مجازی برای معرفی شرکت و محصولات خود بهره مند می شن. طراحی سایت بهترین روش برای تعامل با مخاطبان محسوب میشه اما سوال اینجاست که چه سایت هایی میشه طراحی و در نهایت به درآمدزایی رسید؟

طراحی سایت وبلاگ شخصی

ساده تر بگیم که برای نشون دادن مهارت های یک فرد برای رسیدن به اهداف مختلف از طراحی سایت شخصی استفاده می شه. بعضی از سایت های شخصی برای نمایش رزومه طراحی میشن تا وقتی شرکت موردنظر به جای استفاده از روزنامه و آگهی دادن، تخصص مورد نیازش رو در اینترنت سرچ کرد هدف اول برای دریافت پیشنهاد قرار بگیره.

ایده برای ایجاد سایت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی همین طور که از اسمش مشخصه برای شرکت یا سازمان طراحی می شه و خدمات و محصولاتی که ارائه می ده رو به صورت گسترده در بستر اینترنت معرفی می کنه. هر کسب و کاری نیاز به سایت داره و با طراحی سایت شرکتی می تونیم به راحتی به اهدافی مثل برندینگ، فروش بیشتر محصولات و خدمات، افزایش مشتری و … برسیم.

طراحی سایت نقد و بررسی

سایت های نقد و بررسی به بررسی دقیق تر و موشکافانه محصولات و یا خدمات می پردازن. سایت های نقد بررسی فیلم، کتاب، موبایل و یا حتی کالاها  ومحصولات مثل سایت چی بخرید کاربران زیادی رو به خود جذب می کنه و بعد از مدتی میتونه با تبلیغ کردن و بازاریابی برای انواع سایت های فروشگاهی و یا خدماتی درآمد خیلی خوبی داشته باشه.

طراحی سایت گردشگری

با طراحی سایت گردشگری می تونین به چند مدل درآمد داشته باشین. مثلا این که با معرفی مکان های توریستی بازدید بگیرین و در نهایت اژانس های گردشگری و یا کسب و کارهای مربوط به سفر رو تبلیغ کنین.

هم این که می تونین به صورت مستقیم به فروش بلیط و تورهای مسافرتی مشغول بشین و یا در نهایت برای شرکت گردشگری که به خودتون تعلق داره بازاریابی کنین و تورهای سفری رو برای خرید به اشتراک بذارین. ایده برای ایجاد سایت

ایده برای ایجاد سایت طراحی سایت فروشگاهی  

سایتی فروشگاهی مثل افتتاح شعبه اینترنتی یک فروشگاهه، با این تفاوت که محدودیت مکانی و زمانی نداره، همیشه و همه جا و به صورت 24 ساعته اطلاعات کافی رو در مورد محصول و خدمات ارائه میده. 

با طراحی سایت فروشگاهی می تونین انواع کالاهای فیزیکی مثل پوشاک، کتاب و … و انواع کالاهای غیر فیزیکی مثل فایل های مختلف، پادکست، رمان های الکترونیکی و … به فروش برسونین. ایده برای ایجاد سایت

 طراحی سایت نمونه کار

اگه طراح و یا عکاس هستید و یا شغل دیگه ای دارین که باید نمونه کارهای خودتون رو نشون بدین این نوع سایت دقیقا می تونه شما رو به هدفتون برسونه. در واقع باید بدونین که این روزها فرستادن نمونه کارها دونه دونه برای مشتری ها سخته و واقعا وقت زیادی از شما می گیره.

حالا چه در فضای مجازی باشه چه فرستادن بروشور چاپی شما. در عوض با انتشار نمونه کارها در یک سایت فقط به مشتری ادرس سایت رو ارائه می دین و طرف مقابل می تونه به صورت آنلاین و صرف کمترین وقت و هزینه نمونه کارهای شمارو ببینه. 

طراحی سایت آموزشی

سایت که بتونه به کمک آموزش روی یک موضوع خاص و بازگو کردن مطالب روزانه فعالیت کنه سایت آموزشی شناخته میشه. مثل سایت آموزشگاه موسیقی که آموزش های ساز رو رایگان قرار میده و در نهایت شمارو برای حضور پیدا کردن در کلاس ها ترغیب می کنه.

طراحی سایت گیمینگ

سایت های گیمینگ به معرفی، چگونگی انجام بازی پلی استیشن، ایکس باکس، پی سی و بازی های موبایلی و تبادل نظرات می پردازن. همین نقد و  بررسی برای هر بازی داره و ارائه جدیدترین اخبار بازی باعث کسب درآمد از طریق فروش بازی یا تبلیغ یک نرم افزار بازی می شه.

طراحی سایت فروش آثار هنری

سایت هایی هستن که از طریق نمایش آثار هنری اصل از هنرمندان حرفه ای و همینطور آموزش نقاشی، گرافیک و عکاسی فعالیت می کنن و اگه تا الان این مطلب رو کامل خونده باشین متوجه می شین که کسب درآمد این سایت ها هم به چه صورته. ایده برای ایجاد سایت

طراحی سایت روش های صرفه جویی

 شما می تونین با طراحی سایت صرفه جویی جالب ترین و خواندنی ترین مقالات رو داشته باشین و از این طریق با تبلیغات کسب و کارهای دیگه به درآمد برسین. ایده برای ایجاد سایت

طراحی سایت معرفی فیلم و بازی

در این نوع سایت با معرفی فیلم به کمک تصاویر، تحلیل و بررسی می تونید در سایت بازی های مورد علاقه رو قرار بدید و با فروش فیلم و سریال ها یعنی درنظر گرفتن حق اشتراک تماشای فیلم درامد داشته باشین.