سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان یکی از پرتکرارترین درخواست های شما از شرکت الفباوب بوده و ما برای همین برآن شدیم که به شما کمک کنیم یک سایت عالی داشته باشید. یک سایت ارزان با امکاناتی کاملا حرفه ای!

طراحی سایت ارزان با کمک قالب های آماده و سیستم مدیریت محتوای رایگان وردپرسی، راهکاری برای خرید سایت است که با وجود ارزان بودن کاملا بهینه شده و تخصصی است. برای طراحی سایت با وردپرس باید توسط از برنامه نویسان متخصص کمک گرفت. اصول طراحی، کیفیت طراحی سایت ارزان و امنیت سایت به صورت کامل انجام گیرد.

قالب آماده وردپرس

قالب های آماده ارزان می باشند و یا می توان به رایگان به آن ها دسترسی پیدا کرد. اگر می خواهید یک سایت بسازید و حساسیت زیادی روی  طراحی صد در صد تخصصی ندارید، سراغ قالب های آماده بروید. این قالب ها معمولا برای انواع مشاغل و سایت ها طراحی شده اند و در دسترس قرار دارند.

الفباوب قالب های آماده زیادی دارد که برای تسریع انتخاب و خرید مشاوره رایگان هم به شما ارائه می کند. بیشتر قالب های ارائه شده برای طراحی سایت ارزان توسط شرکت الفباوب طراحی شده اند تا برای امنیت و کارایی آن دغدغه ای نداشته باشید.

اما اگر به هر دلیلی سایت موردنظر نیاز به طراحی بسیار تخصصی با جزئیات بالا نیاز داشت، شاید  قالب آماده کمی کارتان را سخت تر کند. در اینباره کارشناسان الفباوب درکنار شما هستند و صفر تا صد سایت را به صورت اختصاصی برای شما طراحی می کنند؛ در این حالت هزینه آن نسبت به روش قبل بالاتر می باشد.

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو باعث افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو موتورهای جستجو مثل گوگل می شوند. خدمات سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ارزان ترین روش بازاریابی دیجیتالی و تبلیغات است.