سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیبل اموال

لیبل اموال یا برچسب خردشونده (Asset Label) لیبلی پرکاربرد در کسب و کار و مشاغل مختلف می باشد زیرا این نوع برچسب جهت تمامی کالاها، خدمات و اموال قابل استفاده می باشد. برچسب های اموال دارای انواع مختلف با کاربرد های متفاوت است. استفاده از برچسب اموال در مواردی است که نیاز به سالم نماندن برچسب هنگام جدا سازی از محل الصاق باشد. انواع لیبل اموال عبارتند از :

  • لیبل گچی یا خرد شونده

این لیبل ها در نگاه اول مانند لیبل های کاغذی هستند، اما بعد از استفاده متوجه قدرت بالای این لیبل ها خواهید شد. برچسب های کچی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است. ویژگی خاص این برچسب ها آن است که اگر بخواهیم لیبل را از سطح مورد نظر جدا کنیم مانند پوسته تخم مرغ خرد میشوند، به این دلیل این برچسب ها به لیبل های خرد شونده یا پوست تخم مرغی مشهور هستند. بهترین نوع این لیبل ها ساخت شرکت Roll Cover ایتالیا می باشد.

  • لیبل شبرنگ

نوع دیگر لیبل های اموال از جنس کاغذ شبرنگ می باشند. این لیبل ها بسیار مقاوم بوده و مصارف متنوعی دارند. برچسب های شبرنگ در رنگ های مختلف موجود و بعد از الصاق روی محل مورد نظر، نمی توان آنها را جدا کرد. خاصیت ویژه این لیبل رنگ شبرنگی آن بوده که موجب قابل روئیت بودن در تاریکی می باشد. اکثر صنایع بزرگ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ترمینال ها و ... برای مشخص نمودن مسیر یا علائم هشدار دهنده از این لیبل ها استفاده می کنند.

  • لیبل لایه شونده

نوعی از لیبل های پلی پرو پیلن می باشند که دارای روکشی از جنس کاغذ بوده و درصورت جدایی بصورت لایه لایه در می آید و نمی توان آنها را از مکان مورد نظر جدا کرد. لیبل های لایه شونده مانند سایر لیبل های اموال از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

کلیه لیبل های اموال در برابر حلال ها، رطوبت و مواد شیمیایی شوینده مقاومت بالای دارند. برای چاپ روی لیبل های اموال از انواع کد ریبون های رزین و سوپر رزین متناسب با نوع مصرف استفاده میشود. برچسب های اموال برای مصارف امنیتی، گارانتی، الصاق روی اموال و به طور کلی در مواردی که نیاز به سالم نماندن برچسب باشد استفاده می شود.

همچنین از برچسب وید برای گارانتی و پلمپ کردن محصولات استفاده می شود.

خصوصیات :

  • خرد شدن هنگام جدا شدن از سطح.
  • قدرت چسبندگی فوق العاده بالا.
  • مناسب اموال و موارد امنیتی.
  • مقاوم در مقابل انواع حلال و عوامل محیطی.

 منبع:

https://tactatech.com/AssetSecurityLabe.html