سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برچسب امنیتی و موارد استفاده آن

برچسب امنیتی

برچسب امنیتی نوعی برچسب است که برای افزایش امنیت برند و محصول خود می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از برچسب امنیتی می توان به راحتی از باز شدن و دستکاری محصول جدید مطلع شد.

البته با توجه به ارزش کالا می توان از برچسب های امنیتی متفاوت استفاده کرد. به عنوان مثال برچسب ضمانتی که روی یک دستگاه فلاپی درایو نصب می شود با برچسب ضمانتی که بر روی یک دستگاه تلویزیون مسطح LED نصب میشود از نظر ضریب امنیت و نوع جنس برابری نمی کند.

در دستگاههایی که ارزش مالی بالایی دارند و دستکاری در آنها ضرر و زیان سنگینی را به شرکت ضمانت کننده وارد می کند را نمی توان بدون برچسب پلمپ با ویژگی امنیتی بالا به بازار عرضه کرد. پس تولید کنندگان و توزیع کنندگانی که محصولات خود را ضمانت و گارانتی میکنند در صورتی که ممکن است آن محصول به واسطه دستکاری مصرف کننده آسیب ببیند ،حتما باید ورودی قسمتهای قابل باز شدن و دستکاری شدن را بوسیله برچسب پلمپ مسدود نمایند.

در مواقعی ما چیزی را که میخواهیم پلمپ کنیم ارزش معنوی و اطلاعاتی دارد، مثلا نامه های محرمانه ای که در سازمانهای مختلف به تحریر در می آید و حتما باید از باز شدن توسط افراد غیر مسئول ممانعت بعمل آید. در سنوات گذشته از موم و مهر برجسته ای برای پلمپ کردن اینگونه مکتوبات استفاده می شد و اصطلاح “مهر و موم کردن” نیز از همینجا سرچشمه گرفته است. اما این روش دارای معایبی نیز بود و استفاده از این روش را سخت و دشوار می کرد .

 

برچسب امنیتی

در حال حاضر بوسیله برچسب‌ها و برچسب های ویژه ای میتوان این کار را به راحتی انجام داد.بر روی این برچسب‌ها می توان اطلاعات خاصی را چاپ نمود .

مثلا با چاپ شماره سریال میتوان هر برچسب را منحصر به فرد کرد و یا با درج بارکد بر روی آن برچسب، اطلاعات هویتی و سازمانی صادرکننده آن نامه یا مرسوله را درج نمود.میتوان تاریخ و نام گیرنده نامه را که در پایگاه اطلاعاتی آن سازمان موجود است را به رمز بوسیله بارکد یا شماره سریال بر روی برچسب پلمپ چاپ نمود و ضمنا اطمینان داشت که مرسوله قبلا توسط شخص دیگری خوانده و یا دستکاری نشده است.

در اینجا چند نمونه برچسب را که میتوان بعنوان برچسب امنیتی و پلمپ معرفی کرد:

برچسب‌ اموال asset
برچسب‌ پی وی سی امنیتی pvc security
برچسب‌ مولتی لایر multilayer
برچسب‌ اثر گذار
برچسب‌ بی اثر
برچسب‌ خرد شونده
برچسب‌ اسکرچ
برچسب‌ وید void

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب وید را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a2%d9%86/