سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربردهای برچسب اسکرچ

برچسب اسکرچ

برچسب اسکرچ پوششی امنیتی می باشد که از ترکیب موادی خاص تهیه می شود و به این دلیل خاص گفته می شود که باید دو خصوصیت اصلی ذیل را دارا باشد:

  • اولا با خراش ناخن یا وسیله دیگری به راحتی ازبین برود.
  • دوما مطالب یا شماره زیر اسکرچ حتی با تابیدن نور شدید از پشت آن قابل دیدن نباشد.

 

امروزه استفاده از اسکرچ(برچسب امنیتی) بر روی کارت های شارژ تلفن همراه، کارت های قرعه کشی وبه طور کلی مواردی که به صورت شیت می باشد امری متداول است ولیکن استفاده از این پوشش بر روی لیبل(برچسب) به صورت رول و با هزینه پایین به سختی امکان پذیر می باشد.

برچسب اسکرچ نوعی پوشش موقت امنیتی میباشد که به راحتی به وسیله ناخن و یا هر وسیله ای قابل مخدوش شدن می باشد.

 

کارت اسکرچ کاربردهای متفاوتی از قبیل کارت اینترنت ، کارت شارژ ، کارت قرعه کشی ، کارت اطمینان محصول و … را دارا می باشد. دلایل بسیار متنوعی باعث استفاده از کارت‌های مقوایی می‌شوند. از قیمت مناسب گرفته تا مباحث زیست‌محیطی و حتی قابلیت‌های ویژه.

 

این پوشش امنیتی برای مخفی کردن کدها یا اطلاعات محرمانه به کار میرود که کاربر پس ازمخدوش کردن اسکرچ ودستیابی به ان  و یا ارسال کد به سامانه پیامکی  درج شده روی برچسب از گارانتی وخدمات پس از فروش کالا وخدمات بهره می گیرد.

 

شرکت فراگر صنعت قادر به تولید اسکرچ در ابعاد مورد نظر سفارش دهنده می باشد. همچنین فراگر صنعت انواع برچسب وید را برای مشتری تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%da%86/